Wigi­lia w Czę­sto­cho­wie Euro Tonqu­es Polska

Wigi­lia w Czę­sto­cho­wie, zor­ga­ni­zo­wa­na przez Euro Ton­gu­es Pol­ska, była wyjąt­ko­wym wydarzeniem,
któ­re połą­czy­ło tra­dy­cję świą­tecz­ną z nowo­cze­sny­mi tren­da­mi kuli­nar­ny­mi. Wzię­ło w niej udział 100
kucha­rzy i 12 firm z bran­ży HoRe­Ca, któ­re zapre­zen­to­wa­ły swo­je pro­duk­ty, a w wśród nich,
oczy­wi­ście nie mogło zabrak­nąć i nas!

Szcze­gól­ną atrak­cją tego dnia były poka­zy kuli­nar­ne: Pani Ali­cji Fru­ziń­skiej, eks­pert­ki od kuchni
myśliw­skiej, oraz Pana Teo Vafi­di­sa, zna­ne­go restau­ra­to­ra, któ­ry przy­go­to­wał: grec­kie danie z
kur­cza­ka z sosem tzat­zi­ki z mikro­li­ść­mi musz­tar­dow­ca, a  na kola­cję przy­go­to­wał ośmiornicę
goto­wa­ną w mor­skiej wodzie uroz­ma­ico­na świe­żym ore­ga­no od fir­my Origanum.

Pod­czas poka­zów kuli­nar­nych szcze­gól­ną uwa­gę przy­cią­gnę­ły pro­duk­ty fir­my Origanum.
Zapre­zen­to­wa­no świe­że zio­ła donicz­ko­we, zio­ła lio­fi­li­zo­wa­ne oraz inno­wa­cyj­ne pro­duk­ty w
sło­icz­kach, takie jak Majo wege z bazy­lią, tymian­kiem, a tak­że pesto z suszo­nych pomidorów
i bazy­lio­we pesto. Wyśmie­ni­tym roz­wią­za­niem dla ryn­ku gastro­no­micz­ne­go oka­za­ły się zioła
pako­wa­ne w tkw. Flow­pac­ku — bez tor­fu i donicz­ki. Pro­duk­ty fir­my Ori­ga­num pod­kre­śli­ły wyjątkowy
smak i aro­mat potraw, inspi­ru­jąc uczest­ni­ków do nowych eks­pe­ry­men­tów kulinarnych.

Spo­tka­nie stwo­rzy­ło prze­strzeń do wymia­ny doświad­czeń i inspi­ra­cji w gro­nie pasjo­na­tów kulinariów.
Była to dosko­na­ła oka­zja do inte­gra­cji oraz pre­zen­ta­cji inno­wa­cyj­nych roz­wią­zań w gastronomii.
Dzię­ku­je­my, że mogli­śmy być jego częścią.